Seoul

Manchmal spielt das Leben ein bisschen verrückt und alles kommt anders als man denkt. Und so war ich vorletztes Wochenende doch nicht auf dem Kleiderwirbel schnäppchenjagen, sondern als Jurymitglied für einen Kinder-und Jugend-Malwettbewerb in Seoul, wo ich vor 3 Jahren mein Auslandssemester gemacht habe!

Eine Woche ist natürlich eigentlich viel zu kurz für eine so lange Reise, aber ich habe versucht, die Woche ausgiebig zu nutzen. Ich konnte sogar einige meiner Freunde endlich wiedersehen!

Mehr Bilder (vielleicht auch mit einem ausführlichen Bericht) gibt es in den nächsten Tagen, und dann geht es hier hoffentlich auch endlich wieder etwas regelmässiger weiter!

: )

__________________________________

Sometimes life is a little crazy and some things turn out quite different than expected. That’s why I wasn’t at the Kleiderwirbel last weekend after all. Instead I was in Seoul (where I lived as an exchange student 3 years ago), as a jury member for a children’s painting contest!

Even though one week is way too short for such a long trip, I tried to make full use of it. I even was able to see some of my friends there after such a long time!

I will post more photos in the next days and I hope that I will be able to post more regularly soon!

: )

Leave a comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: