Sonntagssüße Träumereien

Gestern blieb mir leider keine Zeit für ein Sonntagssüß, die nächste Zeit ist einfach zuviel zu tun. Dafür liefen mir diese Bilder in meinem Archiv übern Weg, die mich zumindest davon träumen lassen, bald wieder die Dekotülle zu schwingen und einen sonnigen Sonntagnachmittag auf dem Balkon zu geniessen…

Ich bin schon sehr gespannt, was Katrin dieses Mal so für Leckereien eingesammelt hat und freu mich aufs stöbern!

About these ads
Leave a comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 387 other followers

%d bloggers like this: